Thursday, July 31, 2008

Program Motivasi Bersama KADET PALAPES 2008 di USM, Pulau Pinang.



Asalamualaikum WBT.


Salah sejahtera.


Pada 10 Ogos ini saya akan berada di USM, Pulau Pinang untuk program motivasi bersama kadet PALAPES, USM. Tujuannya very straight foward...selain memperkukuh jati diri anak-anak siswa siswi dalam ilmu mempertahankan negara, mereka juga perlu skor 3.5 keatas akademik mereka di Universiti. Ertinya hebat dalam semangat Jati Diri untuk nusa dan bangsa.....hebat juga dalam pencapaian akademik mereka.




Ini bukan OMONG KOSONG kerana saya sudah membuktiknya. Saya adalah Pegawai Kadet Terbaik UM, Kuala Lumpur pada tahun pentauliahan 1986. Ketika itu Yang Dipertuan Agong Malaysia ialah Duli Yang Maha Mulia Baginda Al-Mutawakkil Alallah Sultan Iskandar Al-Haj ibni Almarhum Sultan Sir Ismail Al-Khalidi. Saya juga penerima pingat Robert Ho pada tahuan graduasi 1986 dan hampir mendapat 1St class honours. JAdi pencapaian akademik yang hebat bukan satu cerita dongeng....bukan satu impian yang mustahil atau angan-angan mat jeninTambah pula sekarang ini kita boleh memacu kehebatan minda kita dengan brain foos yang betul antaranya ialah Spirulina dan susu colostrum IgG +. Kenapa Spirulina dan IgG plus sebab ia mempunyai diet otak atau minda yag cukup dengan protinnya, karbohidrat, vitamin, mineral serta ditambah dengan oksigen dan air.




SubhanaAllah, moga-moga para Kadet USM ini menjadi generasi hero negara yang terbilang. Mempunyai karekter, minda dan perasaan yang utuh. Amin.

No comments: