Thursday, July 31, 2008

Bersama Saya 2 Ogos 2008 di HQ Cheras, KL.

Asalamualaikum wbt.
Temui saya di HQ Smart Naco, Cheras (berhampiran Jaya Jusco, taman Maluri pada 2 Ogos ini. Pada hari tersebut pada jam 9 pagi saya akan bertemu dengan rakan saya yang hebat iaitu Pn.Noor Zehan Bt. H.Umarahan bersama suami dan keluarga mereka. Pn. Noor Zehan adalah pengguna produk IgG dan Spirulina. Beliau akan bersama saya untuk sessi AnakkuSayang. Sessi ini sebenarnya meliputi sessi analisis personaliti, terapi dan anakkusayang. Pada masa yang sama kit aboleh berkongsi testimoni penggunaan IgG dan Spirulina dengan beliau.
Sehubungan dengan itu, sesiapa yang mempunyai anak yang kurang cemerlang dalam UPSR/PMR/SPM dan STPM atau bermasalah utnuk mencari hala tuju meningkatkan prestasi anak-anak yang akan berdepan dengan peperiksaan utama pada tahun ini boleh juga datang ke HQ Smart Naco di Cheras, Kuala Lumpur. Bagaimanapun mereka yang mahu berbuat demikian perlulah menghubungi saya terlebih dahulu bagi tujuan tempahan masa pertemuan.
Semoga hari ini lebih baik berbanding semalam dan hari esok lebih baik daripada hari ini. INGATLAH nasib kita ditentukan oleh karakter kita sendiri. Dan karekter kita bergantung kepada amalan kita yang bersulamkan IMAN dan AMAL SOLEH. IgG dan Spirulina mampu memperkukuh karakter kita.....saya akan tunjukkan nanti pada 2 Ogos ini bagaimana karakter kita dimantapkan oleh IgG dan Spirulina.
Karakter tidak terbentuk sendiri...Ia lahir daripada tindakan yang kita cetuskan dari tabiat atau keterbiasaan kita. Keterbiasaan adalah habit. Jika kita sudah biasa membaca buku maka walau dimana jua kita,.....kita tetap akan membaca buku. Jika kit asuka membuang sampah merata-rata....di mana-mana pun kit aakan buang sampah......jika IgG dan Spirulina sudah membudaya kita amalkan sebelum sarapan atau BF.....ia akan membudaya dalam diri kita....ini yang akan kit abudayakan pada orang ramai. MINUM SUSU IGG + Spirulina di awal pagi utnuk kekuatan otak, mata dan tubuh....Untuk lebih fokus impian dan visi......Untuk lebih sihat dan JUTAWAN.....maJU.........riang TAwa.........dan .........ramai kaWAN.
Selamat maju jaya dan kit aberjumpa 2 Ogos di HQ Smart Naco. InsyaAllah.

1 comment:

ady said...

Salam Dr,
Saya berjumpe blog ini melalui SST.em..nampak menarik dan teruja untuk terus mengenali.Salam perkenalan dr saya.